Tietoa meistä

MERENKURKUN INSINÖÖRIT RY - MEKI

Perustettu vuonna 1982
Jäseniä lähes 1400

Merenkurkun Insinöörit toimii jäsentensä ammatillisten, koulutuksellisten, yhteiskunnallisten ja muiden etujen sekä työelämän ehtojen valvojana ja edistäjänä. Yhdistyksemme kevätkokous pidetään huhtikuussa ja syyskokous marraskuussa.

Teemme yhteistyötä Vaasan Insinööriopiskelijat ry:n (VIO ry) kanssa, sekä lähiseudun muiden alueyhdistysten kanssa.

Järjestämme jäsenillemme omaa koulutusta, sekä mahdollistamme osallistumisen Insinööriliiton ja Ylempien Toimihenkilöiden Neuvottelujärjestön (YTN) koulutustarjontaan.

Vapaa-ajan toimintaamme kuuluu mm. liikuntatapahtumat (esim. ZIP-Park) kulttuurikäyntejä (esim. Tikanojan taidekoti, teatteri) ja yritysvierailuja. Kaikki jäsenemme ovat tervetulleita tapahtumiin.

Yhdistyksemme hankki itselleen toimitilan kesällä 2006. Toimitila päivitettiin uuteen tilaan vuonna 2022, jolloin yhdistys hankki samassa osoitteessa olevan kattosaunan itselleen remontoiden sen.  Huippusauna sijaitsee Vaasassa Vöyrinkaupungilla, käyntiosoite on Olympiakatu 16 A.  Tilaa käytetään kokouksiin, koulutuksiin ja jäsentapahtumiin, ja on vuokrattavissa silloin kun se ei ole omassa käytössä.

Seuraa tulevia tapahtumiamme kotisivuilla tai Facebookissa. Tiedotamme jäseniä ajankohtaisista asioista myös sähköpostitse.

MeKI sosiaalisessa mediassa